Правила повернення товару до інтернет-магазину «Nobi Kids»

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований. Товар також може бути повернутий кур’єру у момент доставки.

Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується покупцем.

Якщо дефекти товару були виявлені після доставки, протягом 14 днів з моменту покупки його можна повернути або обміняти. Для цього вам необхідно звернутися до інтернет-магазину «Nobi Kids» за телефонами: +38 (050) 967-35-88, узгодити з менеджером день та час повернення товару.</span >

Обов’язкова умова для повернення або заміни товару:

  • відсутність на ньому пошкоджень,
  • наявність оригінальної упаковки,
  • супровідних документів та товарного чека.

Всі дії щодо повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів». Гарантійний термін експлуатації – це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник відповідно виконує щодо нього гарантійні зобов’язання.

Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю. На всі товари, які були придбані в інтернет-магазині Nobi Kids, поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, за умови дотримання умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок. Дізнатися про терміни та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково вказані на упаковці товару.

Якщо упаковка придбаного товару не збереглася

Покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазину ТМ «Nobi Kids», в якому здійснювалася купівля, та отримати інформацію про назву та реквізити компанії-постачальника. Гарантійний талон компанії-виробника товару є основою надання гарантійного обслуговування та ремонту.

Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації. Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар, згідно з його відповідним робочим режимом.

Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов’язаний:

  • у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талону та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • проінформувати покупця щодо правил користування товаром; заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
  • видати покупцеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек або інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар вимагає проведення робіт із введення в експлуатацію, продавець зобов’язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.